Contactgegevens

Raven Psychologie
Laaxumstraat 20
3826AJ Amersfoort
033 737 0547
info@ravenpsychologie.nl
www.ravenpsychologie.nl
Telefonisch aanmelden

Je kunt ons telefonisch benaderen met vragen, of om jezelf of je kind bij de praktijk aan te melden. Als wij aan het werk zijn met cliënten, staat de voicemail aan. Spreek gerust in, wij bellen dan zo snel mogelijk terug.

E-mail

De praktijk is per e-mail bereikbaar via info@ravenpsychologie.nl. Je kunt niet via e-mail aanmelden

Crisis

Op de momenten dat wij niet bereikbaar zijn en er onmiddellijk behoefte is aan contact met een behandelaar, dan kun je terecht bij je eigen huisarts. Na 17.00 uur en in het weekend kunt je terecht bij de huisartsenpost in je regio. Indien noodzakelijk kan de betreffende huisartsenpost de crisisdienst inschakelen.

Route

Raven Psychologie is gevestigd in de wijk Vathorst, Amersfoort. De praktijk is goed bereikbaar via de rondweg van Vathorst, afslag rotonde 7.

Openbaar vervoer

Met buslijn 3 is Raven Psychologie bereikbaar vanaf zowel treinstation Amersfoort Vathorst (2 minuten met buslijn 3), als vanaf treinstation Amersfoort Centraal (20 minuten met buslijn 3). Stap uit bij bushalte ‘Damespolder’. Steek de brug over het water over en loop door tot aan de volgende brug. Steek ook deze tweede brug over en loop rechtdoor, langs het water van de Markenhaven, totdat je bij de eerste straat aan uw rechterhand bij de Laaxumstraat bent gekomen. Je vindt ons op de hoek, bij nummer 20.

Klacht

Heb je vragen of klachten, laat het ons dan weten. Wij vinden het prettig als je dit met ons bespreekt. Waar mensen met elkaar werken, ontstaan er ook soms misverstanden. Misschien ben je het met bepaalde zaken niet eens of ben je ontevreden. Bijvoorbeeld over de hulp die je krijgt of de bejegening door de psycholoog. Het bespreekbaar maken met de psycholoog, maakt het mogelijk om tot een oplossing te komen.

Je hebt ook het recht om als cliënt een klacht in te dienen. Je kunt bellen of een brief schrijven naar de praktijk. Vind je dit moeilijk of heeft het contact niet het gewenste resultaat, dan je de klacht voorleggen aan een klachtencommissie.

Een klacht van een volwassene (Wkkgz) of van een kind/jeugdige (Jeugdwet) kan gericht worden aan de LVVP-klachtenfunctionaris of klachtencommissie. Meer informatie hierover vind je op de website van de LVVP of op de website van de NVP.